Hejhej:) hemma från skoolan

Jag kom hem vid lite över fyra, för det var kompisfotografering, så jag o Challa fotades, och vi var helt klart snyggast i väärldeeen<3<3
(emma skulle varit med, fast hos skulle till tandläkarn:( )
Just nu är jag GLAD!!
För något roligt händer imorgon. Vill du veta vad?
Klart du vill!!!


Okeeeej:
Imorgon har jag.... SIMHOPPS-TRÄNING IGEN!!! (Sommar-uppehåll, you know)
Så jag och Olivia sticker dit vid halv 7, fixar oss, går och badar en stund (det e egentligen inte tillåtet, but, who cares?) Klockan 7 har vi torkat oss och börjar gå mot hoppbassängen, som förmodligen är smock-full<3 när lärarna säger att vi inte får bada innan träningen och då säger vi antingen "vi glömde det" eller "en kille putta i oss".. sen pågår träningen i en o en halv timme, och sedan badar jag o Olivia en stund, sen så fixar vi oss, duchar, bastar, föna hår och allt möjlidt sånt, och sedan sticker vi vid nio och jag är hemma 10 över 9:)
Sen så slänger jag iväg mina saker nånstans i huset och går o äter, sen borstar jag tänderna och antingen trillar ner i sängen och somnar (har aldrig hänt mig innan, vad jag vet) eller så ligger jag och läser till 12 eller 2<3
Hihi<3

Seeeeeyah
Hejdå alla fäns<3<3<3
Krauum.

Kommentarer
Postat av: challe den bästa

as kyl puss gurka<3

2010-08-24 @ 18:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0