Skitväder

Här åskar det och regnet öser ner. Jag har tråkigt, jag läser några gamla julia tidningar och dricker mjölk ur min dina nalle puh kopp<3 Jävlar! Hela himlen blev vit! Gud va kul! Iallafall så åker jag till stockholm imorgon, ändrade planer:d Imorgon ser min dag tv såhär: 08.00, går har upp, pantar flaskor 9.30,ringer vaktmästaren, glömt biblioteksböcker i mitt skåp och i min bänk. 9.45 på skolan, hämtar böckerna, 9.52 cyklar till kolonin, tvättar bilen 12.30 äter lunch, duchar kollar att jag har alla saker. 13.30 Lotta kommer, följer med henne. 13.45 sitter i bilen i typ 6-7 timmar. --- framme! Hälsar på kusinerna mm de inte sover, har och lägger mig trött. Sover... Godnatt, innan jag somnar:-(

Kommentarer
Postat av: dannie

tack så mycket söta lilla du ;) Allt bra med dig? Kramar// Dannie <3

2010-08-05 @ 10:42:54
URL: http://dannies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0