:)


Dagens-testet

DAGENS VILL HA: Godis
DAGENS KLÄDSEL: Pyjamas
DAGENS FRISYR:Utsläppt
DAGENS LÅT:Bä bä vita lamm...?
DAGENS PLANER: Äta, Sova, läsa.
DAGENS SAKNAD:Skolan
DAGENS DUMMASTE: Förkylningen
DAGENS MISSLYCKANDE: Att crazy frog började spelas på högsta volym kl 7 imorse.
DAGENS DROG: halstabletter, Tv, Böcker och Nässprey
DAGENS KÖP:-
DAGENS GODIS:-
DAGENS HUMÖR: :(((
DAGENS CITAT:Blä för att vara sjuk
DAGENS ROLIGASTE: När jag såg ett program jag inte sett sen jag var liten.
Allmänt test 1

Hur bor du: I en lägenhet?
Brukar du komma i tid: NEEEJ:D
Hur lång är du: Kort.
Kan du laga mat: Jupp
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag går i skolan
Vad har du på dig just nu: pyjamas
Har du någon fobi: inte direkt.
Hade du en bra kväll igår:Nej. hosta hela tiden
Vilket är ditt senaste inköp: ??
Din favoritdryck på morgonen:Mjölk
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Pappa
Har du sovit i din egen säng inatt: Jag tror det.
Vad hade du sönder senast: Mitt imun-försvar? Jag vet inte.
Vem snackade du med senast: Mamma.
Varm favoritdricka: Oboy/ Varm choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig:Cola med isbitar:)
Alkoholhaltig favoritdricka: Dricker inte sprit.
När gjorde du senast något riktigt dumt:Vet inte
Saknar du någon just nu: japp, Siri
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Snacka skit eller inte tycka som jag.
Någon jag stör mig på:Anton N
Intressen:Det mesta
senaste person du kramade:pappa eller Siri
Senaste person du ringde:Skolan, För att sjukanmäla mig
Senaste person som ringde dig:pappa
Vad drack du senast:Mjölk
Vill du ha barn:Nån gång vill jag väl det.
Längtar du till din nästa födelsedag: Japp!
Har rakat dina ben någon gång:Jaa...
Är du sugen på något nu:Godis, Cola och ISBITAR
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0
Använder du hudkräm:Ibland
Attraheras du av män med skägg: Nej. Attraheras inte alls:)
Micro-pop eller poppa själv:Micro
Brukar du baka:Sometimes
Röstade du i det senaste valet: FÖRLITEN
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:Jaaa, tror det
Vilken låt lyssnade du senast på:Crazy frog imorse
Har någon annan sovit i din säng inatt: Inte vad jag vet
Vad tycker du är äckligt:Killar
Har du pengar på mobilen:Alltid;)
Nu fick ni 2 test om mig:)
ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0