Nattiii<3

Ska strax sova;-) Idag har jag åkt skridskor med Matilda och sedan va det volleyboll me Emmsii och laget<3 Jag fick också höra att jag borde börja på ishockey, en sån lärare sa att jag skulle börja:-) så jag ska testa på torsdag<3 Själva problemet är att en ishockey utrustning kostar jävligt mycket, typ 15 000 eller nåt. (Jag vet ärligt inte) Men iallafall! Då kommer min vecka se ut såhär: Måndag Tisdag Onsdag- Simhopp<3 Torsdag Fredag Lördag Söndag OCH NÅGON AV DAGARNA SKA JAG HA TEATER OCH KANSKE ISHOCKEY!! Pusselipuss<3

Kommentarer
Postat av: J.

Sv: Hej vad roligt att du läst min blogg och gillar den :)

Jo det var tur man inte var på tåget. En har ju till och med dött nu :/ tror nog jag klarar mig utan att träffa dem ;)

2010-09-13 @ 23:28:07
URL: http://brokenandfixed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0